poniedziałek, 13 czerwca 2011

Ciasto z truskawkami

Jak już wcześniej pisałam, porzuciłam Dukana, a raczej zdradzam go z ogromną ilością warzyw i  owocami. Nie wiem jak to wpływa na moje odchudzanie, może trochę je spowalnia, ale nie na tyle, bym zaczęła się martwić. Waga pokazuje już 30 kg mniej. Co nie oznacza, że jestem ostatecznie zadowolona z rezultatów. O tym jednak później... :)

Wczoraj pierwszy raz spróbowałam zrobić ciasto dukanowe z otrębów, przepisów na nie jest pełno w internecie, ja zmodyfikowałam trochę te przepisy i wzbogaciłam swoje ciasto o truskawki (nie mogę sobie ich odmówić, ale jem max szklankę dziennie).

Zdjęcia po kliknięciu powiększą się.

Ciasto zrobione jest z:
Otrębów żytnich i pszennych
Kakao
Serka homogenizowanego 0%
Jajek
Słodzika

Masa:
Jogurt naturalny 0%
Żelatyna
Słodzik
Aromat pomarańczowy
Truskawki

Galaretkę zrobiłam z czegoś co wyglądało jak kompot truskawkowy, a w rzeczywistości był to jakiś prefabrykat zupy owocowej, którą robiła moja mama. + truskawki i żelatyna oczywiście.



6 komentarzy:

  1. Jak ono pysznie wygląda!:) gratuluje już 30kg!! :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda fajnie, ale mogłabyś podać przepis? chodzi mi tu o proporcje - ilość tych składników. bo tylko wymieniłaś co użyłaś, ale nie wiem w jakiej ilości. i jeszcze jakieś wykonanie ;))
    missjulliard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, napiszę jak tylko sobie wszystko przypomnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowitości :D robie coś podobnego, ale zamiast otrębów używam biszkoptów ;( na to owoce i wszystko zalewam galaretką :D
    biszkopty można olać i spód zrobić z banana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się boję jeść bananów! Cierpię bardzo, bo je lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Dlaczego ??? Ze względu na pajęczaki?

    OdpowiedzUsuń